keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

TREENAAMISESTA



Aina sillon kun treenit ei suju, alkaa miettiä mistä saisi lisää motivaatiota. Olen aina ollut sitä mieltä, että treenata tulee sillä tavoin että nauttii siitä. Siksi olen yrittänyt löytää itselle omia lajeja ja sopivaa tapaa treenata. Minulla on välillä aktiivisempia kausia ja välillä laiskempia, mutta nyt viime aikoina olen kuitenkin saanut pidettyä jonkinlaisen rytmin treenauksessa. Siihen on varmaan auttanut se että olen alkanut nauttia salilla käynnistä. Se ja ryhmäliikunnassa käynti ovat joka viikko ohjelmassa ja niihin harvoin tarvitsee pakottaa itseään. Olen kuitenkin myös yrittänyt saada treeni ohjelmistooni lenkkeilyn. Siinä minulla on vielä vähän hakusessa innostus sitä kohtaan. En ole ikinä ollut lenkki ihminen. Täytyy nyt jo tosin myöntää, että kyllä lenkin jälkeen on hyvä olo ja on se sen arvoista. Kunhan saisi vielä itsensä lenkille useammin. Hankalin vaihe itselle on se lenkille lähtö. Ehkä siitä vielä tulee yksi suosikki lajeistani kunhan kehityn siinä ja kunto kasvaa. Lenkkeilyn aloitus oli yksi cosmo bootcamp tavoitteemmekin mutta se vaatii ehkä enemmän aikaa kuin 6 viikkoa innostua sitä aktiivisesti harrastamaan. Kevään myötä onneksi ainakaan kylmyys ei ole este ulkoliikunnalle.




-Ida

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti